U nome di u lume di u ventu hè simplicemente chjamatu dopu à u fattu chì a luce pò esse sbattuta contru u ventu.A lampa di u ventu hè cumpostu di trè grandi blocchi: cornice esterna, sedile internu è lampada di kerosene.U quadru esterno di u lampu di u ventu hè un parallelepipedu rettangulare cù un pirtusu nantu à a parte superiore, chì hè utilizatu per fumà quandu a lampa di kerosene hè brusgiata.

Hè ancu necessariu di portà un filu o una barra di ferru per facilità a cunvenzione di a manu.I quattru lati di a lampada di u ventu sò cumposti da quattru vetri rettangulari.I quattru vetri rettangulari sò chjappi cù quattru pilastri.Calchì volta, per esse fermu è fermu, i quattru pilastri sò da esse intagliati cù una longa striscia di parallelepipedu rettangulare da una parte.

Clip un latu di u vetru à l'internu.Per facilità l'ignizione è u flameout, trè lati di u vetru à quattru lati sò fissi, è un latu hè mobile, vale à dì, u vetru pò esse inseritu è ​​estratto.

U sediu internu di a lampada di u ventu hè ancu u latu più bassu di u parallelepipedu rettangulare.Di solitu, un pezzu grossu di legnu hè usatu cum'è materiale.In u mità di u bloccu, un locu recessed deve esse cavatu, è a lampa di kerosene hè riservata.

Stu pezzu di legnu hè vicinu à a riva di i quattru lati, è serà incisu cù a tessitura cuncave secondu a pusizione induve i quattru lati di u vetru sò posti, solu per catturà u vetru da tutti i lati.Per fà a lampa di u ventu più stabile, certi chiodi chjuchi sò generalmente inchiodati da i dui lati di a groove concave di u bloccu di legnu per riparà u vetru.

Dopu chì questi sò stati fatti, aduprate qualchi buttigli d'inchiostri simili à una buttiglia per fà una lampada di kerosene, è mette a lampa di kerosene in u vetru à u latu chì pò esse twitched.


Tempu di Postu: Mar-05-2019
Chat in ligna WhatsApp!